جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۴۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

«یک روز با آقا موش پستچی» در خانه‌فرهنگ باصفا

کودکان خانه‌فرهنگ باصفا، با خوانش داستان «یک روز با آقا موش پستچی»، کارگاه کاردستی و نقاشی برگزار می‌کند.
«یک روز با آقا موش پستچی» در خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان ۵ تا ۷ سال، با داستان «یک روز با آقا موش پستچی» همراه با آموزش ساخت کاردستی و نقاشی، از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۲ در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

در این برنامه که به همت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود، با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، ضمن خوانش گروهی داستان «یک روز با آقا موش پستچی»، ساخت کاردستی و نقاشی نیز آموزش داده خواهد شد.

«یک روز با آقا موش پستچی» با قلم و تصویرسازی «ماریان دوبو» و ترجمه محبوبه نجف‌خانی، داستان مصوری است که خوانندگان می‌توانند در داخل هر خانه‌ای را که آقای موش پستچی در آن توقف می‌کند، نگاه کنند. این کتاب فوق‌العاده، برای آموزش کودکان درباره ویژگی‌ها و تنوع زندگی حیوانات، بسیار مناسب است. کودکان دوست دارند به تنهایی صفحات آن را بررسی و هر بار چیز جدیدی را کشف کنند یا برای ساختن داستان‌های خود، از آن الهام بگیرند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۴۰۹۸۷۴۸ و ۴۴۰۵۳۶۳۵ تماس بگیرند.

نظر شما